Ambalama - සැබැ සමාජ කතිකාවක සොඳුරු නවාතැන්පල

December 2012

සිංහල කාන්තාවන් මුස්ලිම් කරණය කිරීමට නිර්දේශ දෙන අන්වර් මනතුංග බ්ලොග් අඩවියේ "සිංහල බෞද්ධ විද්වතා " ....



ආගමික ප්‍රශ්නයන් දිගින් දිගටම ඇදගෙන බ්ලොග් කරණය ඇතුලේ "හෝලි වෝ" එකක් පටන් ගන්න අදහසක් නැතත් , පසුගිය දින  කිහිපය පුරාවට අන්වර් මනතුංග උන්නැහෙගේ බ්ලොග් අඩවිය තුලදී  නොයෙකුත් ආකාරයේ වාදයන්ට එලඹුන "කාන්තාවන්ගේ වස්ත්‍රය පිලිබඳ " ඉස්ලාමීය මතය පිලිබඳ සාකච්ඡාව ට තවත් එකතු කිරීමක් කරන්න සිද්ධ වෙලා තියනවා . ඒ අන්වර් මනතුංග මහත්තයා තමන්ගේ ඉස්ලාමිය මතය තහවුරු කරන්න "සිංහල බෞද්ධ විද්වතෙකු" ගේ අදහස් කියල ලිපියක් එකතු කරලා තියන නිසා




කාන්තාවගේ වස්ත්‍රයන් සම්බන්ධව ඉස්ලාමයේ තියන මතය පිලිබඳ අමුතුවෙන් සඳහන් කරන්න අවශ්‍ය වෙන එකක් නෑ . ඒ වගේම මගේ බ්ලොග් අඩව්යේ පාඨකයින් සාතිශය බහුතරකට  පිරිමින්ගේ වලත්ත කම් වලට කාන්තාව වැසීමේ අයුක්තිසහගත නිතියේ ගෝත්‍රික ස්වාභාවය පැහැදිලි කරන්න අවශ්‍ය වෙන එකකුත් නෑ . මේ පිලිබඳ මගේ මතය ඉතාම සංෂිප්තව කියනවා නම්

"කාන්තාවගේ ඇඳුම පිලිබඳ පූර්ණ අයිතිය  කාන්තාව සතුයි " කියන එක .  ඒ මතවාදය තුල නොඉන්නවා නම්
කාන්තාවන්ගේ ඇඳුමට ආගමික හෝ වෙනත්  බාහිර තහංචි අවැසියයි සිතනවා නම් .කාන්තාවන්ට සිදුවෙන අතවරයන් වලක්වා ගන්න ඇයව ආවරණය කල යුතුයැයි සිතනවා නම්

[ඉන්දියාවේ දහස් ගණනක් පාරට බැහැලා කාන්තාවන්ගේ ආරක්ෂාව සහතික කරන්න රජයට බලකරන උද්ඝෝෂණ  මාලාවක් දියත් කරන්න හේතුවුනු වෛද්‍ය සිසුවියක් මුහුණ දුන්න අවසනාවන්ත  ඉරණමත්  ඇයගේ ඇඳුමේ වරදින් සිදුවුනාය-] කියන ඇතැම් මුස්ලිමුන්  ගේ පහත් මානසිකත්වයම තියනවා  නම් ඒ අයට කෙමෙන්ට් තීරය හරහා අදහස් පලකරලා සංවාදයකට එකතු වෙන්න පුලුවන් .




අන්වර් මනතුංග බ්ලොග් අඩවියේ පාඨක ප්‍රතිචාරයක් 




ඒ වගේම මේ පිලිබඳ කලින් අන්වර් මනතුංග බ්ලොග් අඩවියෙ ඇතිවුනු සංවාදයන්ට පහත ලින්ක් වලින් එකතු වෙන්නත් පුලුවන් .අන්වර් ප්‍රතිචාර වාරණය කරන නිසා ඔවුන්ගේ මතවාදයට එරෙහිව අදහස් දක්වන්න නම් ටිකක් පරිස්සමෙන් කටයුතු කරන්න වේවි . (මුස්ලිම් රටවල නිති වගෙම තමා )
http://www.anvermanatunga.com/2012/12/23/wasthra-sinhala-doc/
http://www.anvermanatunga.com/2012/12/21/kantha-wasthraya-sinhala-doc/

 කොහොම වුනත් ඉස්ලාමිකයන් පලකරපු ඒ ලිපි එක්ක මතවාදීමය වශයෙන් ගැටෙත්දි , අන්වර් මනතුංග සිංහල බෞද්ධ  උගතෙකුගේ කියල ලිපියක් ඊයේ දවස තුල පලකරනවා .  අන්වර්ගේ පිට කැසීමට අමතරව මේ ලිපිය පුරාම දකින්න තියන මතවාදය අන්තවාදී ඉස්ලාමිකයෙකුටත් එහා ගිය , සිංහල සමාජයේ කාන්තාවන් තුට්ටුවට දාල කථාකරන  ස්වාභාවයෙන් යුක්තයි .  අන්වර් විසින් පහත  ආකාරයට දක්වලා තියන අදාල බුද්ධිමතා  දක්වපු අදහස් කිහිපයක් තමයි පහලින් උපුටා දක්වලා තියෙන්නේ

Anver - //අද අන්තර්ජාල අඩවි ලිපි වලට ලැබෙන ප්‍රතිචාරයන්ගේ ගුණාත්මක බව විශාල වශයෙන් පිරිහී ඇති යුගයකි. ආචාර්ය සුජිත් නිශාන්ත හේවගේ යනු අන්තර්ජාල අඩවි තුල ඉතාමත් ගුණාත්මක පාඨක ප්‍රතිචාරයන් දමන්නාවු මධ්‍යස්ථ මතධාරී බෞද්ධ විද්වතෙකි. ඔහු අපගේ අඩවියේද පාඨකයෙක් වන අතර විශේෂ අවස්ථාවන්හිදී තමන්ගේ බුද්ධිමත් අදහස් සංවාදයන්ට යොමුකර ඇත.//

විද්වතාගේ අදහස් කිහිපයක් - 

01) //. ඉතින් ඇයි මේ සිංහල බෞද්ධ යුවතියන් තමන්ගේ සිරුර නිරාවරණය කරගෙන මේ විදිහට පිරිමින්ගේ යටපත් වෙලා තිබෙන හැඟීම් ආශාවල් අවදි කරවලා අවුස්සලා දාලා මේ විදිහට කටයුතු කරන්නේ. ඒකෙන් එයාලා බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මොකක්ද කියලා ඇත්තටම මට නම් තේරෙන්නේ නැහැ. බොරුවට පිරිමියෙකුව කාමාශාවෙන් අවුස්සන විදිහට ඇඳුම් ඇඳලා ඊට පස්සේ බොරුවට ඒක සිංහල බෞද්ධ කාන්තා අපේ අයිතිවාසිකමක් අපිට ඒකට සම අයිතියක් තියනවා කියලා කිව්වට වැඩක් නැහැ. ඒ වගේ අසික්කිත ඇඳුමක් ඇඳගෙන ගිහින් පිරිමියෙකු හෝ පිරිමි පිරිසක් අතින් දූෂණය වුනාට පස්සේ බොරුවට ඒ පිරිමියට හරි පිරිමි පිරිසට හරි බැනලා පලි ගහලා හෙන ඉල්ලලා නඩු දාලා වැඩක් ඇත්තෙම නැහැ. එතකොට වෙන්න ඕන හරිය වෙලා ඉවරයිනේ. පිරිමියා හා පිරිමි පිරිස හරි තමන්ගේ ඕන දේ ඒ සිංහල බෞද්ධ යුවතියගෙන් කැමැත්තෙන් හරි බලහත්කාරයෙන් හරි අරගෙන ඉවරයි එතකොට. පෙරහැර ගියාට පස්සේ මොනවා කලත් වැඩක් වෙන්නේ නැහැ. ඉතින් ඊට පස්සේ පොලිසී ගිහිල්ලා පෙරකදෝරුවෝ පස්සේ ගිහිල්ලා උසාවි ගිහිල්ලා නීතිඥයෝ අහන ප්‍රශ්න නිසා කලින් සිදුවුනු කායික දූෂණය වගේ කීප ගුණයක් මානසික දූෂණයට පත් වෙලා නඩු කියලා හොඳ පණ ගිහිල්ලා නින්දා අපහාස විඳලා තමන්ගේ චරිතව හොඳ නම කැළැල් කරගෙන වෙන්න ඕන හැමදේම වෙලා ඒ විත්තිකරුවට හෝ විත්තිකරුවන්ට දඬුවම් කලාට වැඩක් නැහැ. මොකද ඒ වෙනකොට ඒ සිංහල බෞද්ධ යුවතියට වෙන්න ඕන හැම දේම වෙලා ඉවරයි. ඉතින් මේකය සිංහල බෞද්ධ යුවතියන්ටත් කරන්න ඕන වෙලා තියෙන්නේ. යස අපූරුවට හොඳට ඉන්න පිරිමින්ව අඩ නිරුවත හා නිරුවත පෙනෙන ඇඳුම් පැළඳුම් මඟින් අවුස්සලා ඔවුන්ට කියලා තමන්ව දූෂණය කරගෙන බොරුවට ඒ අයට පස්සේ චෝදනා කරන්නද සිංහල බෞද්ධ යුවතියන්ට ඕන//

02) //මොකද අද ඉතාම වේගවෙන් සිංහල බෞද්ධ පිරිමි අය මුස්ලිම් යුවතියන්ට ආකර්ශණය වෙමින් ඉන්නවා. නමුත් මුස්ලිම් යුවතියන් ඉතාම ලැජ්ජාශීලිව යහගුණවත්ව ආගමානුකූලව හැඳෙන වැඩෙන යුවතියන් නිසා ඔවුන් සිංහල බෞද්ධ තරුණයන්ට වඩා මුස්ලිම් තරුණයන්ට කැමති වෙන්න පුලුවන්. ඒත් සිංහල බෞද්ධ තරුණයන් මුස්ලිම් යුවතියන්ගේ ඒ හැදියාවට කැමති වෙන්න ප්‍රධානතම හේතුව මුස්ලිම් යුවතියකගේ බාහිරව ඇඳුමින් පැළඳුමින් ප්‍රදර්ශනය වන සංවර කම හා හැදියාවටයි. ඒක සිංහල බෞද්ධ යුවතිකගේ අඩනිරුවත් ඇඳුම් පැළඳුමකට ලබාගත නොහැකි ආකර්ශණයක්. මේක නිසා දැන් බොහෝ සිංහල බෞද්ධ යුවතියන් ඉතාම දැඩි විදිහට ඊර්ෂ්‍යාවට පත් වෙලා ඉන්නේ මුස්ලිම් යුවතියන් සමඟ කියලා ආරංචියි. සමහර සිංහල බෞද්ධ යුවතියන් මුස්ලිම් යුවති යන් හිස ආවරණය කරගැනීම සඳහා භාවිතා කරන මුහුණු හා හිස් ආවරණයට සමානවම පැළඳුමක් මසා ගෙන අලංකාරය පිණිස පළඳින බව දැක ගැනීමට ලැබෙනවා මඟතොට යද්දී//



විද්වතාගේ විද්වත් අදහස් ගැන වැඩි විස්තර ඕනි නම් අදාල ලිපියටම ගිහින් බලාගන්න පුලුවන් . ඔය විද්වත්ය කියන මහත්තයගේ සම්පූර්ණ නමම ගුගල් කලේ ඔහුගේ අදහස් වල "හොඳ" කම නිසාත් , සාමාන්‍යෙන්  අන්තර්ජාලය තුලදි පුද්ගලයන් භාවිතා නොකරන ආචාර්ය පට්ටම් සහ සම්පූර්‍න නාමයමත් භාවිතා කරල තිබීම නිසා . 

 ඔබටත් ඒ දේම කරල  ඒ පුද්ගලයාගේ නමින් තියන විවිධාකාරයේ  හිස් බ්ලොග් අඩවි  රාශියක් වගේම  සමහර තැන්වලදී දක්වලා තියන පාඨක ප්‍රතිචාරත් දැකගන්න පුලුවන් . ඒ වගේම සිංහල කාන්තාව මුස්ලිම් කරණය කරන්න හදන අදාල පුද්ගලයාගේ ෆෙස්බුක් සහ ගුගල්+ පිටුත් නරඹන්න හැකියාව තියනවා .  කාන්තාවක් දූෂණය වීමේ වරද කාන්තාව මතම පටවන්න තරම් " ශ්‍රේෂ්ඨ " බුද්ධියක් තියන මේ විද්වතා අපුරුම චරිතයක් බව දැනගන්න ලැබෙන්නේ ඔය සෙවිමෙන් . පහලින් දක්වලා තියෙන්නේ සිංහල කාන්තාවන් මුස්ලිම් කරණය කරන්න අන්වර් උන්නැහේ යොදාගත්ත "සිංහල බෞද්ධ විද්වතාගේ " ප්‍රසිද්ධ අන්තර්ජාල භාවිතාවන් වලට සාක්ෂි  කිහිපයක් , ඒවා  කියවීමම බුද්ධිමත්  බ්ලොග් පාඨකයෙකුට ප්‍රමාණවත්  නිසා අමුතුවෙන් විග්‍රහ කරන්න යන්නේ නෑ 




ෆේස් බුක් පිටුවේ කමෙන්ට්  සහිතව පහලට ටිකක් කියවාගෙන  ගියා නම් පුද්ගලයා ගැන අදහසක් ගන්න පුලුවන් 

අදාල පුද්ගලයාගේ නමින් බ්ලොග් අඩවි රාශියක් ක්‍රියාත්මකයි , බහුතරයක් හිස් . මේ බුදු දහම පිලිබඳ ලියවුනු බ්ලොග් අඩවියක් . ගැනුන්ගේ ඇඳුම් නිසා ලිංගික ආශාවන් උත්දීපනය වෙනවාය කියන මේ විද්වතා බුදු දහම ගැන ලියන අස්සේ දාල තියන ඡායාරූප මොනවගේද කියල මදක් පිරික්සුවොත් දැනගන්න පුලුවන් 

http://ananthayadakva.blogspot.com/

අදාල පුද්ගලයාගේ නමින් ලංකාදීප වෙබ් අඩවියේ නිතරම කමෙන්ටු පලවෙලා තියන බව පේනවා , පහල සබැඳිවල තියන ලිපි වල ඔහුගේ නමින් තියන ඇතැම් කමෙන්ටුත් ඔහු ගැන අදහසක් ලබාගන්න ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා


http://www.lankadeepa.lk/index.php/articles/45272

http://www.lankadeepa.lk/index.php/articles/46054

සිහි බුද්ධියක් ඇතිව කමෙන්ටු කියවාගෙන ගියොත්  වෙන්න මොකක්ද කියල තේරුම් ගන්න පුලුවන් . මේ පුද්ගලයා තරුණ රංගන ශිල්පිනියන් දෙදෙනෙක්ගේ නමුත් භාවිතා කරල තියන බව පේන්න තියනවා . මේ එක් රංගන ශිල්පිනියක් ගැන තවත් තැනක දක්වපු අදහස් තමයි මේ තියෙන්නේ . එතනදි කමෙන්ට් එක ගුගල් + ප්‍රොෆයිල් එකෙන්ම දාලා තියනවා බලාගන්න පුලුවන් . 

http://gossiplankanewsnow.blogspot.com/2010/12/blog-post_8419.html

අන්වර් මනතුංගට එවපු ලිපියේ කාන්තාවන්ට ඔලොගු පෙරවන්න කථා කරපු කෙනා අදාල රංගන ශිල්පිනියගේ රංගනයන් අනුමත කරන්නේ කොහොමද කියන එක බරපතල ප්‍රශ්නයක් . ඒ වගේම ඔහු පෙන්වන්න හදන මිත්‍රකම ගැනත් අදාල නිලියව පෞද්ගලිකව දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් ඔය ලින්ක් එකේ තියන ලිපිය පෙන්වලා අහගන්න පුලුවන් 




  .ඉතා ලාබාල රංගන ශිල්පිනියක් ගැන ඔහුගේ ෆේස්බුකිය තුල සඳහන් කරල තියෙන්නෙ මෙහෙම 




ඔයිට අමතරව  , මේ පුද්ගලයා අරුණි  ශපිරෝ බ්ලොග් අඩවියෙත් වාතයක් වෙන්න  බවට සාධකයක් තමයි මේ

LINK



අන්වර් මනතුංගගේ "බෞද්ධ විදවතා" මොන වගේ පොරක්ද කියල හඳුනාගන්න ඔය තොරතුරු ප්‍රමාණවත් කියල මම හිතනවා . තමන්ගේ ආගමික ඉගැන්වීම් ගැන අදහස් පලකරන්න අන්වර් මනතුංග මහත්තයට වගේම ඔහුගේ අඩවියේ ලිපි පලකරන මුස්ලිම් ජාතික සහෝදර සහෝදරියන්ට තියන අයිතියට  ගරු කරන්නත් , ඒවාට එකඟ නොවන වෙලාවලදි සංවාදයකට එකතු වෙන්නත් බුවා සුදානම් . නමුත් සිංහල බෞද්ධ විද්වතෙක්ය කියල "නට් කේස්" එකක්  උලුප්පලා අරන්  තමන්ගේ මතය තහවුරු කරන්න වෙනත් ආගමක් සහ ජාතියක මතවාදයක් විදිහට භාවිතා කිරීම  නම් තරයේ හෙලාදකිනවා . 

ප.ලි- මේ සිදුවීම් පිටුපස කාගේ හෝ පුද්ගල අනෙන්‍යතාවයක් හොරකම් කිරීමක් සිදුවෙලා තියෙන්න පුලුවන්  බවත් අමතක කරන්න බෑ 



අවාසනාවට ... ඇත්ත කථාවක් !

මහසෙන් සහ බණ්ඩාර කියන්නේ ශ්‍රි පුර මධ්‍ය මහා විද්‍යාලයේ උසස් පෙල හදාරන  සමීප මිතුරන් දෙදෙනෙක්. සැහෙන කාලයක් පටන් තිබුනු මේ දෙදෙනාගේ මිත්‍රත්වය ශ්‍රි පුර විද්‍යාලයේ ගුරු සිසු කාටවත් රහසක් වුනේ නෑ . විද්‍යාලයේ ප්‍රධාන ශිෂ්‍ය නායකයා වශයෙන් තේරී පත්වුනු මහසෙන් නියෝජ්‍ය ප්‍රධාන ශිෂ්‍ය නායක කමක් බණ්ඩාරට අරන් දෙන්න සැහෙන මහන්සි වුනු බවත් හැමෝම දන්නවා . බණ්ඩාරගෙනුත් ඒ වෙනුවෙන් මහසෙන් ට ලැබුනු උදව් බොහොමයි ශිෂ්‍ය නායක වැඩ කටයුතුවල නිරත වෙත්දි . මහසෙන් සහ බණ්ඩාර අතර කෙරුනු මේ උදව් උපකාර ඒ අයගේ පවුල් වල සාමාජික සමාජිකාවන් වෙනුවෙන් පවා යෙදුනු අවස්ථාත් නැතුවා නොවෙයි .


මේ සුන්දර මිත්‍රත්වයට කණකොකා හඬන්න පටන් ගන්නේ  ශ්‍රි පුර විද්‍යාලයේ උසස් පෙල හදාරන්න  එකතුවුනු රූමත් තරුණියක් නිසා . ඇගේ නම කුමාරි . මහසෙනුත් බණ්ඩාරත් දෙදෙනාම කුමාරිගේ ආදරය වෙනුවෙන් සටන් කලත් කුමාරිගේ ආදරය හිමිවුනේ බණ්ඩාරට . මෙත් සමඟම තමයි මහසෙන් සහ බණ්ඩාර අතර තිබුන අතිජාත මිත්‍රත්වය ජන්මාන්තර වෛරයකට පෙරලෙන්නේ .තමන්ගේ මිතුරා තමන්ට පිටුපැම පිලිබඳ උරණු වූ මහසෙන් ඔහුගෙන් පලිගන්න තීරණය කරන්නේ අවසනාවන්ත විදිහට .මහසෙන් මේ සඳහා තෝරගත්ත පලවෙනි උපක්‍රමය වුනේ බණ්ඩාරව නියෝජ‍ය ප්‍රධාන ශිෂ්‍ය නායක කමෙන් පහකිරීම  

බණ්ඩාරව නියෝජ්‍ය ප්‍රධාන ශිෂ්‍ය නායක කමට ගේන්න මහසෙන් මැදිහත් වුනත් බණ්ඩාරට ඒ තනතුර දරන්න වුවමනාවටත් වඩා සුදුසුකම් තියන බව මහසෙන් දැනගෙන හිටියා . ඒ නිසා ඔහු බණ්ඩාරට විරුද්ධ චෝදනා සමුහයක්  විද්‍යාලය පුරා පතුරවන්න පටන් ගත්තා . මේ වැඩේට ශිෂ්‍ය නායක සංසදයේ ඇතැම් සාමාජික සාමාජිකාව්න් වගේම පාසලේ බිත්ති පුවත් පත බාරව හිටිය  අබේවික්‍රමගේ සහය ගන්නත් මහසෙන්ට පුලුවන් වුනා . බණ්ඩාර කුඩා කාලයේදී බුද්ධ පුජාවට තබන පලතුරු පවා හොරෙන් කෑ අයෙකු බවත් , විද්‍යා සංගමේ වෙනුවෙන් එකතු කල බණ්ඩාර භාරයේ තිබුන මුදල් වලට වෙච්ච දෙයක් නැති බවත් , බණ්ඩාර තමන්ගේ අලුත් පාපැදිය ගත්තේ   ශිෂ්‍ය නායක අරමුදලින් වංචා ක ල මුදලින් බවත් ඒ චෝදනාවල කියවුනා . කොහොම වුනත් මේ සියලුම චෝදනා වලට වඩා ශ්‍රි පුර විද්‍යාලේ බොහෝ දෙනෙක්ගේ අවධානය දිනාගන්න සමත් වුනේ  ශ්‍රි පුර විද්‍යාලයත් එක්ක නිතරම ගැටුම් ඇතිකරගත්ත අසල් වැසි පාසල් කිහිපයක් එක්ක බණ්ඩාර රහස් සබඳතා පවත්වන බවට  මතුව්නු චෝදනාව .

ශිෂ්‍ය නායක මණ්ඩලයේ හිටිය කටකාරයා වෙච්ච විමලදාසත් , අයහපත් කල්ක්‍රියාව මැද මහසෙන්ගේ හිතවතෙකු වීම නිසාම ශිෂ්‍යනායක මණ්ඩලයේ තනතුර රැකගෙන හිටි මාටිනුත් මේ චෝදනා පාසැල පුරාම ප්‍රචාරය කරන්න දායක වුනා .  කටකථා මට්ටමෙන් තිබුනු චෝදනා සියල්ල එකතු කරලා  ශිෂ්‍ය නායක සංසදයේ බහුතරයකගේ අත්සතින් බණ්ඩාරට විරුද්ධව යෝජනාවක් ගෙන්න  සමත් වීම මහසෙන් ලබපු විශාල ජයග්‍රහණයක් වුනා . මොකද ශිෂ්ය නායක සංසදය භාර ගුරුතුමා විසින් චෝදනා විභාගයට  පත්කරපු කමිටුවට තමන්ට හිතවත් ශිෂ්‍ය නායකයින් වැඩි දෙනෙක් ඇතුලු කරගන්න අවස්ථාවක් මහසෙන්ට තිබුන නිසා . පාසැල් නිවාඩු කාලය ඔන්න මෙන්න තියා  රැස් වුනු කමිටුව බණ්ඩාරට තිබුනු චෝදනා සත්‍ය වශයෙන් තහවුරු කරලා වාර්ථාවත් සකස් කරලා දුන්නා පාසල් නිවාඩුව පටන් ගන්න දවසේම . වාර්ථාව පිලිබඳ ආචාර්ය මණ්ඩලයට දන්වලා  අවසන් තීරණයක් ගැනීම ඊලඟ පාසැල් වාරයට කල් තියපු ශිෂ්‍ය නායක සංසදය භාර ගුරුතුමා බණ්ඩාරගේ නියෝජ්‍ය  ශිෂ්‍ය නායක තනතුර තාවකාලිකව අත්හිටෙව්වා .

පාසල් වාරය නිමා වුනත් මේ සිදුවීම ගැන කසුකුසුව නම් අඩුවුනේ නෑ , කඩපිලේ , පන්සලේ ටියුශන් ක්ලාස් එකේ මේ හැම තැනම ප්‍රධාන මාතෘකාව වුනේ මහසෙන් -බණ්ඩාර ගැටුම . මහසෙන් එක්ක හැප්පෙන්න බයෙන්  නිහඬව හිටපු බණ්ඩාරට බොහෝ දෙනෙක් අනුකම්පා කරන බවකුත් මේ අතරේදි දකින්න තිබුනා . බණ්ඩාර  අනුගමනය කරපු නිහඬ ප්‍රතිපත්තිය ගැන සැහීමකට පත් නොවුන බණ්ඩාරගේ බාල සොහොයුරා වුනු විජේපාල තමන්ගේ සහෝදරායට විරුද්ධව එල්ල වෙන චෝදනාවලට පිලිතුරු දෙන්න තමන්ගේ මිත්‍රයන් එක්ක  සංවිධාන වුනා .  ශිෂ්‍ය නායක මණ්ඩලය එක්කම තරහින් හිටපු විද්‍යාලයේ  දඟකාරයන් විදිහට නම් දරාපු සෝමසිරි , සමිත , රන්දික වගේ අයත්  තරහ අමතක කරල බණ්ඩාර වෙනුවෙන් පෙනිහිටියා . පාසැල් වාරය ආරම්භ වෙච්ච ගමන් මහසෙන්ට විරුද්ධව කටයුතු කරන්න යම්  එකඟතාවක් තමන්ගේ මිතරන් එක්ක ඇතිකරගන්න විජේපාල සමත් වෙන්නේ දහම් පාසැල අවසාන වෙලා තිබුන රැස්වීමකදී

දහම් පාසැලේ රැස්වීමෙන් දවස් දෙකකට පස්සේ හවස් යාමෙක ටියුෂන් ගිහින් ආපහු එමින් සිට්  විජේපාලට මඟරැකගෙන සිටි පිරිසකගෙන් ගල් ප්‍රහාරයක් එල්ල වුනා . ගල් පහරින් විජේපාලට හානියක් නොවුනත් , විජේපාලගේ මිතුරන් වගේම බණ්ඩාර වෙනුවෙන් පෙනීසිටි සියලු දෙනාමත්  පහුවදා උදේම විජේපාලලාගේ ගෙදරට ආවා . ඒ හැමෝම දරපු අදහස වුනේ මේක විජේපාලව බය කරන්න මහසෙන්ලා කරපු වැඩක්ය කියන එක . නමුහ් හැමෝම පුදුමයට පත්කරමින් මහසෙනුත් විජේපාලව බලන්න ආවේ අඹ පෙට්ට්යකුත් අරගෙන .  මේ නිසා ගමේ සමහරක් දෙනෙක් මහසෙන් ගැන තිබුන සැකය ඉවත් කරගත්තත් , අංක එකේ කපටියෙක් වෙච්ච  මහසෙන් ව විශ්වාස කරන්න  බණ්ඩාරගේ පාර්ශවයේ කවුරුවත් කැමති වුනේ නෑ .  මේ සිදුවීම කණවැකුණු විදුහල්පති තුමා නිවාඩු කාලය නොසලකා අදාල පාර්ශවයන් පාසැලට කැඳෙව්වේ ගැටුමේ මුල පාසල නිසා . විදුහල්පති තුමා ඉදිරියේදීම බණ්ඩාර පාර්ශවය විජේපාලට කරපු පහරදීම පිලිබඳ මහසෙන්ට චෝදනා කලා


විදුහල් පතිතුමා මහසෙන්ගෙන් මේ ගැන නිදහසට කරුණු විමසා සිටියා . ඊට පිලිතුරු දුන් මහසෙන්

"සර් . බණ්ඩාරයි විජේපාලයි එක්ක මාත් එක්ක ප්‍රශ්නයක් ඇතිකරගෙන ඉන්නාවය කියල මුලු ගමම දන්නවා , විජේපාලලා මට විරුද්ධව  පන්සලේ රැස්වීමක් තිබ්බේ දවස් දෙක තුනකට කලින් . ඒකත් ගමම දන්න දෙයක් . ඉතින් මේ වගේ වෙලාවක විජේපාලට ප්‍රහාරයක් එල්ල කලොත් ඒකේ චෝදනාව මට එල්ල කරන්න පුලුවන් බව ඕනි කෙනෙකුට තේරෙනවා . මේක තනිකරම මාව මේකට පටලවන්න විජේපාලලාම කරපු කුමන්ත්‍රණයක් . ඔය එල්ල කලාය කියන ගල් පහරෙන් විජේපාලට හිරුම් තුවාලයක්වත් වෙලා නැත්තේ ඒකයි . මට විජේපාලට ගස්සවන්න ඕනිකමක් තිබුනා නම් ඇයි විජේපාලට කරදරක් නොවෙන්න ගහන්න හේතුවක් නෑ  "

විදුහල්පතුතුමා මොකද කිවේ ????? ඔබට පිලිතුර අනුමාන කල හැකි නම් කථාව එතනින් නිමි .

සියලු දෙනාටම ප්‍රිතිමත් නත්තලක් !


මුස්ලිම් අන්තවාදය මගේ මතය සහ යොජිත විසඳුම් - සිරාගේ කාමරයට පිලිතුරක්

ඉස්ලාම් අන්තවාදය පිලිබඳ අන්තර්ජාල කතිකාව බොහොම තදබල විදිහට සිදුවෙන බවක් මේ වෙනකොට දකින්න තියනවා . අන්තර්ජාලයෙන් බැහැර සමාජය තුලටත් මේ මතවාදයන් කාන්දු වෙන්න පටන් අරන් බොදු බලසේනා වගේ සංවිධාන වල බිහිවීමත් එක්ක . මේ සම්බන්ධව අන්තර්ජාලය තුල මතුවු නොයෙක් කතිකාවන් වලදි අදහස් දක්වලා තිබුනත් ඒවා අදාල ලිපියේ සමස්ථ අදහසත් එක්ක බැඳෙන නිසා  බ්ලොග් කරුවෙකු වශයෙන්  මගේ ස්ථාවරය පැහැදිලි කලයුතුයි කියල හිතෙනවා . මේ ලිපිය සිරාගේ කාමරය බ්ලොග් අඩවියේ පලවු පහත සඳහන් ලිපිය  වෙනුවෙන් මගේ ප්‍රතිචාරය විදිහටත් සලකන්න පුලුවන්

http://siragekamare.blogspot.com/2012/12/blog-post_12.html


සංවාදයක් ආකාරයෙන් පහත මතු කරල තියෙන්නේ ඒ පිලිබඳ මගේ සම්පූර්‍න ස්ථාවරය

මුස්ලිමුන් අන්තවාදියිද - මේ පිලිබඳ මූලික සාකච්ඡාවක් කලින් ලිපියක සඳහන් කරලා තියනවා . මුස්ලිම් ජාතිකයින් කුරානය හෝ ඉස්ලාම් ධර්මය ආගමික අන්තාවාදයට රුකුල් නොදෙන බවට තර්කයන් ගෙනාඅවත් , කුරානයේ සඳහන් ඇතැම් වාක්‍ය ආගමික අන්තාවාදීන්ට අවශ්‍ය ආකාරයෙන් විග්‍රහ කරගත හැකිවීමට තියන සම්භාවිතාව පිලිබඳ සාර්ථක පිලිතුරක් ගොනුවෙන්නේ නෑ . ඒ වගේම මුස්ලිම් බහුතරය වශයෙන් සිටිනා රටවල සමාජ  තත්වය , අතිබහුතරයක් වූ ඉස්ලාමය පදනම් කරගත් ත්‍රස්තවාදි සංවිධාන , සහ මැත කාලීනව ඇතිවූ ආගම පදනම් කරගත් විරෝධතාවන්ගේ ප්‍රචණ්ඩකාරීත්වය අනුව අනෙකුත් ආගමිකයින්ට සාපේක්ෂව  මුස්ලිම් වරුන් ආගමික අන්ත්වාදයට නැඹුරු බව නිරීක්ෂණය කරන්න පුලුවන්

ශ්‍රි ලංකාවේ මුස්ලිම් අන්තවාදයක් පවතිනවාද - මැත කාලීනව ඉස්ලාමිකයින් බහුතරය වූ ප්‍රදේශ වල දකින්න ලැබුනු සිදුවීම් (ගැටුම් , බෞද්ධ ආගමික ස්ථාන අත්පත් කරගැනීම් ආදීය ) ශ්‍රි ලංකාව තුල ඉස්ලාම් අන්තවාදයක් ඇති බව මූලික සාධකා සපයනවා . නමුත් වඩාත් ප්‍රභලව සමස්ථ ශ්‍රි ලංකාව තුල දක්නට ලැබෙන ගැටලුව වෙන්නේ ඉස්ලාම් ව්‍යාප්තවාදය , තවත් විදිහකින් කියනවා නම් ශ්‍රි ලංකාවේ  ජනවාර්ගික අනුපාතය වෙනස් කරවමින් සෙමෙන් මුස්ලිම් ජනයා මෙරට බහුතරය බවට පත්වීම (සමහර නාගරික ප්‍රදේශවල දැනටමත් මෙය සිදුවෙලා අවසන් )

මුස්ලිම් ව්‍යාප්තවාදය ගැටලුවක් වන්නේ ඇයි -මේ පිලිබඳව කථා කරන බොහෝ දෙනෙක් ගේ මතවාදය පදනම් වෙන්නේ ශ්‍රි ලංකාවේ සිංහල බෞද්ධ ශිශ්ටාචාරය තේමා කරගෙන . නමුත් මට ඉස්ලාම් ව්‍යාප්තවාදය ගැටලුවක් වෙන්නේ ඔය කාරණය නිසාවෙන් නෙවෙයි . කාන්තා අයිතිවාසිකම්, ආගමික නිදහස ඇතුලු මිනිස් අයිතිවාසිකම් සුරැකෙන සමාජයක අවශ්‍යතාව නිසා . ඒකාධිපති පාලනයක් නොමැති කතෝලික  , බෞද්ධ හෝ හින්දු බහුතරය වූ රටවල දකින්න තියන මේ සමාජය ඉස්ලාමය බහුතරය වූ රටවල දකින්න නොමැති නිසා . ඒ නිසා කොටින්ම ශ්‍රි ලංකාව බෞද්ධ නොවී කතෝලික හෝ හින්දු බහුතරයක් සහිත රටක් වුවත් මට ගැටලුවක් නෑ . මුස්ලිම් බහුතරය වීම පිලිබඳ ගැටලුව තියෙන්නේ සිංහල බෞද්ධ රටක් වෙනුවෙන් මා පෙනි සිටීම වෙනුවෙන් නිසා නොව "මනුෂ්‍යයෙක්" වශයෙන් ජීවත් විය හැකි සමාජයක අවශ්‍යතාව නිසාය කියල සඳහන් කරන්න පුලුවන්

ගැටලුවට විසඳුම් සෙවීම -  ඉස්ලාම් ව්‍යාප්තවාදය ගැටලුවක් විදිහට හඳුනාගත් බොහෝ දෙනෙක් විසඳුම් සොයන්නේ සිංහල -බෞද්ධ පදනමේ ඉඳන් , නමුත් ඒ තුලින්   එක් අන්තවාදයකට එරෙහිව තවත් ආගමික අන්ත්වාදයක් මතුවීම තුලින් ගැටලුවට විසඳුම් වෙනුවට රට නැවතත් ගැටුම් කාරී තත්වයක් කරා යැමත් , රටක් විදිහට ශ්‍රි ලංකාවෙ ප්‍රතිරූපය තවදුරටත් හානි වීමක් සිදුවෙනවා වගේම .ගැටලුවට විසඳුමක් නොලැබී යන්නත් පුලුවන් . සිංහල බෞද්ධ වාර්ගික පදනමේ සිට ප්‍රශ්නය දෙස බැලීම තුල පහත සඳහන් මූලික ගැටලු හඳුනාගන්න පුලුවන්


01) මුස්ලිම් නොවන අනෙකුත් සුලු ජාතිකයින් මෙය  ඔවුනටත් එරෙහි මහ ජාතියේ විරෝධයක් ලෙසින් සැලකීම (30 වසරක වාර්ගික අර්බුධයක් පදනම් කරගත් යුද්ධයක් තිබුන රටක  එවන් සිතුවිල්ලක් ස්වාභාවිකයි ) 

02) අන්තවාදය පදනම් කරගත් ගැටුම් හරහා මිනිස් ජීවිත සහ දේපල විනාශට පත්වීම 

03) සුලුතර ආගමිකයින් සහ ජාතිකයින් කෙරේ සැලකීම විශයෙහි ජාත්‍යන්තරව අපකීර්තියට පත්ව ඇති ශ්‍රි ලංකාවේ ප්‍රතිරූපය තව දුරටත් හානි වීම 

 මේ තුල කණගාටුදායක තත්වය  වෙන්නේ  ඉස්ලාම් ව්‍යාප්තාවදය පන්සලට සහ බෞද්ධායට වගේම පල්ලියට සහ කතෝලිකයින්ටත් කෝවිලට සහ හින්දුන්ටත් එකෙසේ බලපාන දෙයක් වුනත් , ඒ පොදු සමාජීය අවශ්‍යතාවය වෙනුවෙන් පෙල ගැසිමක් වෙනුවට එක් ජාතියකට එරෙහි තවත් ජාතියක සටනම් වීමත් , බෞද්ධයින් ශ්‍රි ලංකාවේ බහුතරයා වීම තුලින්  අගතියට පත්වෙන පාර්ශවය මුස්ලිමුන් පමණක බවට ලෝකයාට  වැරදි පණිවුඩයක් යාමත්

පුද්ගලයින් අතඩංගුවට ගැනීම් (පොලිසියට හො වරෙන්තුවකින් තොරව කිසිවෙක් අතඩංගුවට ගත නොහැක ) , පහර දීම් වගේ කටයුතුත් සමඟින් ප්‍රශ්නයට පිලිතුරු සොයන්න හදන බොදුබල සේනා කණ්ඩායමත් මේ වැරදි ප්‍රවේශයට එක් උදාහරණයක් . භාවිතා කරන නමින් වගේම මේ දක්වා පෙන්වා ඇති ක්‍රියාවලිනුත් බොදු බල සේනාව වඩා සමීප වෙන්නේ ක්‍රිකට් තරඟ අනාවැකියට ගිරවෙක් මරන්න, ෆේස් බුක් පෝස්ට් එක්කක් වෙනුවෙන් ගැහැණු ලමයෙක් අතඩගුවට  ගැනීමට තරම් අන්තවාදී ඉන්දියාවේ මහාරාෂ්ටය පදනම් කරගත් සිව සේනා කණ්ඩායමට . ඉස්ලාම් අන්තවාදයට එරෙහිව බෞද්ධ පදනමෙන් සිවිල් සංවිධානයක් ගොඩ නැගුනත් එය අවිහිංසා වාදී සමාජ ක්‍රියාවලියක් නොවී , පීඩා කාරි අන්තවාදයක් කරා තල්ලු වීම කිසීසේත් අනුමත කරන්න පුලුවන් දේවල් නෙවෙයි

විසඳුම් මොනවාද 

ලින්කුවක් පලකරල තියන ලිපියේ කතෘ සිරා මතුකරපු ප්‍රශනයක් වුනේ මම යෝජනා කරන විසඳුම් මොනවාද කියන එක . ඒ අනුව ගැටුම් කාරීත්වයකට නොයා ගන්න පුලුවන් ක්‍රියාමාර්ග කිහිපයක් මම පහලින් සඳහන් කරල තියනවා . කොහොම වුනත් අවධාරණය කලයුතු කාරණය වෙන්නේ මේ දේවල් සිංහල බෞද්ධ පදනමේන් එහාට ගිහින් බෞද්ධ -හින්දු -කතෝලික එකතුවක් විදිහට ක්‍රියාත්මක වෙන එක . බොදු බල සේනා වගේ සිවිල් සංවිධාන වෙනුවට අර කියු සියලුම ආගමිකයින් ගේ එකතුන් විදිහට , ප්‍රචණ්ඩාරි  නොවන පහත ක්‍රියාමාර්ග වලට එලඹෙන්න පුලුවන්

නිවාස සහ දේපල - නිවාස සහ දේපල සම්බන්ධයෙන් මුස්ලිම් වරුන් අනුගමනය කරන ක්‍රමවේදයන් අනෙකුත් ජාතීන්ට වඩා වෙනස් . ඔවුන් සතු දේපලක් කුමනාකාරයෙන් හෝ වෙනත් ජාතියකට විකිණීමක් කරන්නේ නැ වගේම අනෙක් ජාතින්ගේ දේපල අත්පත් කරගන්න නියමිත මිලට සැහෙන ඉහල වටිනා කමක් ගෙවන්නත් ඔවුන් සුදානම් . ඔවුන්ගේ මේ අසාධාරණ ව්‍යාප්තවාදී ක්‍රියාවට දක්වන්න පුලුවන් හොඳම සාමකාමි ප්‍රතිරෝධය වෙන්නේ , ඔවුන්ගේම ක්‍රමය ඔවුන් අරභයා ක්‍රියාත්මක කිරීමෙන් . දැනට සමහර නගර වල මේ තත්වය ක්‍රියාවට නැගුනත් ඒ "දෙමලුන්ට සහ තම්බින්ට" කියන පොදු තේමාව යටතේ , සිංහල ජනතාවට තමන්ගේ දේපල විකිණීමට මැලි කමක් නොදක්වන දෙමල ජනතාව පටලවා නොගෙන , මුස්ලිම් වරුන් තමන්ගේ ක්‍රමවේදයන් වෙනස් කරන තෙක් ගෙන යා හැකි , ව්‍යාප්තවාදයේ වේගය අඩාල කල හැකි ප්‍රතිරෝධී ක්‍රියාවක් විදිහට මේක හඳුන්වාදෙන්න කැමතියි .

රට සමස්ථ පුරවැසියාගේ යහපත වෙනුවෙන් නීතී - මුස්ලිම් ජනතාව රටේ අනෙකුත් ජනතාවගෙන් හුදකලා වුනු අනෙන්‍ය සංස්කෘතික ජීවිතයක් ගත කරන පිරිසක් .මේ තත්වය පවත්වාගන්න රටේ නිතිය  සහ සමාජය තුල විශේශ වරප්‍රසාදයන් ඉල්ලා සිටිම ඔවුන්ගේ ලක්ෂණයක් . හරක් මස් ආහාරයට නොගන්න හින්දුන් ඕනි තරම් පාර්ලිමෙන්තුවේ සීටියත් ඔවුන් නිහඬව සිටියදී මුස්ලිම් මන්ත්‍රිවරුන්ගේ විරෝධයෙන් උරුමස් පමණක් ප්‍රතික්ෂේප කිරීම මීට හොඳම උදාහරණයක් . මේ තත්වය වලක් වාගැනීමට රටේ යහපත වෙනුවෙන් සියල්ලටම බලපාන පොදු නිති ක්‍රියාත්මක කිරීම වෙනුවෙන්  බොදු බල සේනා වගේ සිවිල් සංවිධාන වලට ඉතා පැහැදිලි හඬක් නගන්න පුලුවන් නමුත්  ඒක බෞද්ධායගේ යහපත කියන පටුතැනින් එලියට ඇවිත් සමස්ථ ජනතාවගේ යහපත කියන ස්ථාවරය දක්වා එන්න අවශ්‍යායි , මේ යටතේ ශබ්ධ විකාශන , තැන තැන පිහිටුවන ආගමික සිද්ධස්ථාන , මුහුණු ආවරණ , මීට කාලයටක පෙර පෙරමුණේ රාල අඩවියෙන් මතු කල සෞඛ්‍ය සහ ආහාර නිපදවීම් ක්ශේත්‍රවල රැවුල් වැවීම් පිලිබඳ ගැටුලු ආදී බොහෝ කාරණා මතුකරගන්න පුලුවන් . මේ සඳහා ශක්තිමත් සිවිල් බලයක් අවශ්‍ය වෙනවා වගේම , එකතුමු අවිංහිසා වාදී වැඩසටහනක් භාවිතා කිරීම ශ්‍රි ලංකාවේ ප්‍රතිරූපයට හානි නොවී කටයුතු කරගැනීමට හේතුවෙනවා . මේ විදිහෙන් රජයක් හරහා නිති ක්‍රියාත්මක කරවා ගත හැකිය යන්නට මෑත කාලීන හොඳම උදාහරණය අන්නා හසාරේ ,

පොදු උපත් පාලන නිති - පවුලක දරුවන් සංඛ්‍යාව 3ක උපරිමයකට සීමා කරන නිති ගෙන ඒම මේ ප්‍රශ්නයට තියන Ultimate Solution එක කිව්වාට වරදක් නෑ , මොකද ඒ තුලින් රටේ මේ වෙනකොට තියන ජනඝහන අනුපාතය ඒ විදිහෙන්ම පවත්වාගෙන යන්න ඉඩ ලැබෙන නිසා . මේ සඳහා රජයක් පෙලඹවීම ඉහත කාරණය යටතේම ගන්න පුලුවන් ඒ අතරම  එවැන්නකට විරෝධය පලකිරීමට ඉඩ තියන මහ නායක හිමි වරුන්ට සහ අගරදගුරුවරයාට , අනාගත ශ්‍රි ලංකාවක මහ නායක හිමි තනතුරු මෙන්ම අගරදගුරු දූර පවතින්නට නම් ඒ නිති වල තියන අත්‍යාවශ්‍යතාවය පෙන්වා දීමත් අත්‍යාවශ්‍ය කාරණයක් . එවැන්නකට නොගිහින් සිංහලයින්ට දරුවන් 5ස් දෙනෙක් හදන්න කියා කීම එක් අතකින් අප්‍රයෝගිකයි වගේම , සිංහලයින් සියලු දෙනා එහෙම කරන්න ගත්තොත් ඒ ක රටට දරාගන්න බැරි ජනඝහනයක් ඇතිවීමටත් ඒ ආශ්‍රිත සිදුවන ආර්ථික සමාජීය ගැටලුවටත් හේතුවක් . රටට ඔරොත්තු නොදෙන තරමට ජනඝහනය අධික වීමේ විපාක පකිස්ථානයේ සහ බංග්ලාදේශයේ මානව සංවර්ධන දර්ශකය ඉන්දියාවටත් පහලින් තිබීම තුලින් නිරීක්ෂනය කරන්න පුලුවන්

-----------------------------------------------------------------------------------------
මේ විසඳුම් ක්‍රියාත්මක කරනවා නම් මුස්ලිම් ව්‍යාපාර වර්ජනය කිරීමේ හෝ ගැටුම් කාරි ක්‍රියාවලට යාමේ අවශ්‍යතාවයක් ඇතිවෙන්නේ නෑ . සිංහල ව්‍යාපාරිකයින් ගුණාත්මක හොඳ සේවාවක්  ලබාදෙනවා නම් මුස්ලිම් ව්‍යාපාර අභිබවවීමෙ හැකියාවක් තියනවා වගේම ඇතැම් මුස්ලිම් ව්‍යාපාර වලට අන්තර්ජාලයෙන් කරන චෝදනා සත්‍ය නම් මඩ ව්‍යාපාරයෙන් බැහැරව අදාල ව්‍යාපාර වලට එරෙහිව නඩු මඟඩ බහින්න හැකියාවත් තියනවා . ඒ වගෙම පාරිභෝගිකයාට උසස් සේවයක් ලබාදෙන මුස්ලිම් ව්‍යාපාර ඉලක්ක කරගන්නවා වෙනුවට  "අහවල් ප්ලාසාවේ " පරිගණක උපාංග  මාෆියාවෙන් ආදියෙන් බෙරෙන්න ජනතාව දැනුවත් කරන්න පුලුවන් .  පරිඝනක , දුරකථන වෙලඳම කලු කඩ තත්වයෙන් කරගෙන යැම මුස්ලිම් වෙලඳ ව්‍යාපාරිකයින් සතුව තියෙත්දි අදාල අලවි නියෝජිතයින් සිංහල හෝ දෙමල ව්‍යපාරිකයින් විම නිසා අදාල මතධාරින්ගේ අරමුණු ඉශ්ට කරගන්න පුලුවන්

පණඇති ඕනැම සත්වයෙක් ඝාතනය වරදක් බව තේරුම් ගන්නට වුවමනාවත් වඩා අවස්ථාවන් බෞද්ධයින් සතුව තියෙත්දී , හින්දුන්ගේ පූජනීය සත්වයා වුනු ගවයා අල්ලාගෙන , මුස්ලිම් වරුන් සමඟ ගැටුමක් හදාගන්නවාට වඩා මුස්ලිම් මස් කඩ වලට හරකුන් විකුණන සිංහලයන් සහ ගව මස් කන සිංහලයන් නිවැරදි කිරීමට කටයුතු කරනවා නම්  හොඳයි . නමුත්  බෞද්ධයෙක් වශයෙන් කරවල කඩේ මුදලාලිත් හරක් මස් කඩේ මුදලාලිත් එකම  වෙලඳාමේ නිරතවන අය බවට නොදැකීම කණගාටුවට කරුණක්


ඉස්ලාමිකයින්ට පමණක් අදාල හලාල් අනෙකුත් ආගමිකයින් බහුතරයක් ඉන්න රටක අතාර්කික කාරණාවක් බවට සැකයක් නෑ . කොහොම වුනත් මැද පෙරදිග රටවලට නිශ්පාදන අපනයන කරන සමාගම් වලට අදාල සහතිකය ලබාගැනීමේ අවස්ථාව ලබාදෙන ගමන් හලාල් වෙනුවෙන් අතිරේක මිලක් අනෙකුත් ආගමිකයින්ට ගෙවීමට සිදුවෙනවා නම් අය නිවරදී කරගැනීම වෙනුවෙන් මතවාදයන් ගොඩ නැගීම වඩාත් වැදගත් . විශේෂයෙන් උලමා වරුන් අදාල මුදල් භාවිතා කරන ක්‍රමය තුල වෙනත් ආගමිකයින්ට බලපැම්ක් වනවා නම් එය වෙනත්  සිදුවීමක් වශයෙන් විසඳා ගැනීමත් හලාල් නොකල ආහාර ගැනීමේ අයිතිය වෙනුවෙන් සටන් කිරීම වෙනමත් සිදුකිරීම වඩාත් උචිතයි . කොහොම වුනත් මේ මතවාදී අරගලයත් බෞද්ධ මුස්ලිම් ගැටුමක් නොව හලාල් අදාල  නොවන සමස්ථ ශ්‍රි ලාංකිකයින්ගේම සටනක් බවට පත් විය යුතුයි !

ප.ලි  - කලින් ලියුම් කරුගේ පෙලඹම වීම මෙය ලියන්නට පෙලඹුනත් මේ වන විට ඉන්නේ අසනීප තත්වයෙන් . ඒ නිසා කලින් ලිපියේ ප්‍රතිචාර සඳහා පිලිතුරු මදක් පමාවෙනවා . ඒ ගැන සමාවෙන්න

යුක්තිය පසිඳලීමේ කාර්යක්ෂම භාවය වෙනුවෙන් තේරිම් කාරක සභාවට ජාතියේ හරසර !

බටහිරයන් හෙලුවෙන් සිටි සමයේ පටන් ලොව විශ්මයට පත්කල නිර්මාණයන් බිහිකල හෙලයන්ගේ ආශ්චර්ය ද්වීපයෙන් ඊනියා බටහිර ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයේ මුදුන් මල් කඩ බඳුවු පාර්ලිමෙන්තු සම්ප්‍රදායට සහ අධිකරණ පද්ධතිය තුල තවත් නැවුම් සහ උත්කෘෂ්ට වූ හඳුන්වාදීමක් සිදුකොට ඇති බැව් දැනගන්නට ලැබී ඇත .





බටහිර අධ්‍යාපනයෙන් මොටවූ කලු කෝට් බමුණු කුලයේ කෙලිබිම වූ අධිකරණ පද්ධතිය තුල වසර ගණන් නොව දශක ගණන්  දිව යන නඩුහබ පවතිද්දී , විජාතික බලවේගයන්හි අවශ්‍යතාවයන් අනුව රජය අස්ථාවර කිරීමේ කුමන්ත්‍රණකාරී වැඩි පිලිවෙලක නිරත වූ , මෙතෙක් ශ්‍රි ලංකාවෙන් බිහිවූ දූෂිතම රාජ්‍ය නිලධරයා වන අග්‍රවිනිශ්චයකාර ආචාර්ය ශිරාණි බණ්ඩාරණායක මහත්මිය පිලිබඳ  විමර්ෂණ කමිටුව ඉතා කෙටි කාලයක් තුල  තම වාර්ථාව කථා නායක ගරු චමල් රාජපක්ෂ මැතිතුමා වෙත බාරදීමට සමත්ව ඇත .

ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදි  බැටලු හම් පොරවාගත් ත්‍රස්තවාදියෙකු වූ ආර්.සම්බන්ධන් , සහ දෙමල ඩයස්පෝරාවේ කුලිකරුවන් සහ බටහිර ඔත්තු සේවාවන්හි මෙරට ඒජනතයන් වූ ලක්ෂමන් කිරිඇල්ල ජෝන් අමතුංග සහ විජිත හේරත් වැන්නන් විසින් සිදු කල අනේක විධ බාධාවන් හමුවේ ඉතා කෙටි කලකින් තම වාර්ථාව සකස් කල  උක්ත කමිටුවේ සාමාජිකයින් වෙත ජාතියේ ආචාරය හිමිවිය යුතුය . බටහිර ඊනියා අධිකරණ පද්ධතිය තුල නව ප්‍රවේශයක් සකස් කරමින් චූදිතයා ගේ සහබාගිත්වයකින් තොරව  , පැමිණිල්ල විසින්ම සම්පූරණ විභාගය සිදුකර තීන්දුව ප්‍රකාශයට පත්කීරිමේ කාර්යක්ෂම ක්‍රමවේදය ලොවට හඳුන්වාදීම, වසර 5000කටත් අධික ප්‍රෞඩ ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියනා ජාතියක් වශයෙන් ආඩම්භර විය හැකි කරුණක් බැව් අවිවාදිතය

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top